Complaint lodged over Hodgson’s media treatment

Comment on this story
iol spt may4 Hodgson Associated Press The treatment of England coach Roy Hodgson by the country's biggest selling newspaper has come under fire for the second time since his appointment.

London – The treatment of England coach Roy Hodgson by the country's biggest selling newspaper has come under fire for the second time since his appointment.

In a statement distributed by The Football Association, Bayern Munich complained about a back-page report in The Sun under the headline “Roy Who?” that suggested key figures at the German club had not heard of Hodgson. Similar reports were carried by The Times of London and Daily Telegraph newspapers.

Bayern said Hodgson “is of course very well known in Germany,” adding that the club and German federation have “nothing but respect for Mr. Hodgson and his record.”

The FA complained to The Sun after the tabloid mocked Hodgson's manner of speaking on Wednesday's front page, a day after his appointment. – Sapa-AP


sign up
 
 

Comment Guidelines



  1. Please read our comment guidelines.
  2. Login and register, if you haven’ t already.
  3. Write your comment in the block below and click (Post As)
  4. Has a comment offended you? Hover your mouse over the comment and wait until a small triangle appears on the right-hand side. Click triangle () and select "Flag as inappropriate". Our moderators will take action if need be.